AI i B2B marketing – Sådan vækker I kundeindsigterne til live med AI

AI i B2B marketing – Sådan vækker I kundeindsigterne til live med AI

Tirsdag d. 30. april 2024

Tirsdag d. 30. april 2024


Kom ind og få juice til hjernen samt en bid morgenbrød, når vi skal tale om AI i marketing. Vi har længe buzz’et omkring AI, men marketingafdelingerne har ikke for alvor taget teknologierne til sig. Hvad forhindrer dem, og hvilke muligheder bør de gribe nu for at holde trit med de forreste i feltet? Vi opdaterer dig på de nyeste tendenser indenfor AI i marketing og viser dig, hvad der gør de bedste bedre. Derefter dykker vi ned i din daglige marketingverden for at vise, hvordan du med AI kan bringe kunden i centrum i din marketingorganisation. Vi håber på at se dig til arrangementet. Tilmeld dig også gerne, selvom du ikke har mulighed for at deltage fysisk, så sender vi dig nemlig optagelserne efterfølgende.

Program

  • 8:30-9:00: Morgenmad, kaffe og netværk

  • 9:00-9:15: Mads Toft, stifter af BirdsAtFive, byder velkommen

  • 9:15-09:45: Kim Jong Andersen, formand for Danish Digital Award og partner i Wibroe, Duckert & Partners om AI i marketing.

  • 9:45-10.30: David Borch, Head of AI og Nicolaj Christensen, Head of Business, BirdsAtFive, omkring kundecentricitet i B2B marketing

Dato: Tirsdag d. 30. april 2024
Sted: Grønningen 1, 1270 København K
Tid: kl. 08:30-10:30


Kom ind og få juice til hjernen samt en bid morgenbrød, når vi skal tale om AI i marketing. Vi har længe buzz’et omkring AI, men marketingafdelingerne har ikke for alvor taget teknologierne til sig. Hvad forhindrer dem, og hvilke muligheder bør de gribe nu for at holde trit med de forreste i feltet? Vi opdaterer dig på de nyeste tendenser indenfor AI i marketing og viser dig, hvad der gør de bedste bedre. Derefter dykker vi ned i din daglige marketingverden for at vise, hvordan du med AI kan bringe kunden i centrum i din marketingorganisation. Vi håber på at se dig til arrangementet. Tilmeld dig også gerne, selvom du ikke har mulighed for at deltage fysisk, så sender vi dig nemlig optagelserne efterfølgende.

Program

  • 8:30-9:00: Morgenmad, kaffe og netværk

  • 9:00-9:15: Mads Toft, stifter af BirdsAtFive, byder velkommen

  • 9:15-09:45: Kim Jong Andersen, formand for Danish Digital Award og partner i Wibroe, Duckert & Partners om AI i marketing.

  • 9:45-10.30: David Borch, Head of AI og Nicolaj Christensen, Head of Business, BirdsAtFive, omkring kundecentricitet i B2B marketing

Dato: Tirsdag d. 30. april 2024
Sted: Grønningen 1, 1270 København K
Tid: kl. 08:30-10:30


Kom ind og få juice til hjernen samt en bid morgenbrød, når vi skal tale om AI i marketing. Vi har længe buzz’et omkring AI, men marketingafdelingerne har ikke for alvor taget teknologierne til sig. Hvad forhindrer dem, og hvilke muligheder bør de gribe nu for at holde trit med de forreste i feltet? Vi opdaterer dig på de nyeste tendenser indenfor AI i marketing og viser dig, hvad der gør de bedste bedre. Derefter dykker vi ned i din daglige marketingverden for at vise, hvordan du med AI kan bringe kunden i centrum i din marketingorganisation. Vi håber på at se dig til arrangementet. Tilmeld dig også gerne, selvom du ikke har mulighed for at deltage fysisk, så sender vi dig nemlig optagelserne efterfølgende.

Program

  • 8:30-9:00: Morgenmad, kaffe og netværk

  • 9:00-9:15: Mads Toft, stifter af BirdsAtFive, byder velkommen

  • 9:15-09:45: Kim Jong Andersen, formand for Danish Digital Award og partner i Wibroe, Duckert & Partners om AI i marketing.

  • 9:45-10.30: David Borch, Head of AI og Nicolaj Christensen, Head of Business, BirdsAtFive, omkring kundecentricitet i B2B marketing

Dato: Tirsdag d. 30. april 2024
Sted: Grønningen 1, 1270 København K
Tid: kl. 08:30-10:30

Logo

Grønningen 1

1270 København K

Denmark


+45 26 13 14 14


accelerate@birdsatfive.dk